dinsdag 16 september 2014

Onnodig of noodzaak ?



Niet weinig mensen vinden dat ik absurd veel doe op internet/Facebook en dat mag, want in Nederland mag iedereen een eigen mening hebben. Voor degenen die zich afvragen waarom ik meer dan 10 facebookpagina's heb, verschillende profielen op social media en ook nog eens 2 eigen websites: dit is mijn antwoord.

Ik doe heel veel verschillende dingen tegelijk, elke dag. Als ik alleen dit Facebookprofiel zou hebben dan zouden velen van jullie van mij op een gegeven moment ontvrienden, omdat jullie gek zouden worden van meldingen die jullie via mij krijgen en terecht. Daarom verdeel ik alles over meerdere profielen en pagina's op Facebook , social media en mijn eigen websites.

Is dit echt nodig? Ja. Ik heb op Hyves een keiharde les geleerd: zet nooit alles maar op 1 profiel of 1 website. Toen mijn profiel op Hyves onterecht werd geannuleerd was ik opeens een paar 1000 eigen teksten kwijt en honderden foto's en video's, waaronder kostbare foto's en video's van mijn dochter. Ik had verder nergens on line al deze dingen staan.

Daar heb ik van geleerd. Ik word soms aangevallen op Facebook door hackers en een enkele keer proberen ze mijn profiel of een pagina van mij te blokken door mij te rapporteren. Dus als nu 1 profiel of pagina van mij verdwijnt dan ben ik wel "gehandicapt", maar niet totaal verloren. Deze week heb ik technische problemen met 1 van mijn websites als DJ. Gelukkig heb ik er 2 gebouwd en ben ik dus nu nog steeds als DJ on line vertegenwoordigd met een eigen website.

Waarmee ik nu wil zeggen dat deze jongen niet voor 1 gat te vangen is. Sommigen vinden het ook onnodig dat ik 2 mobiele telefoons heb en kijk nu: ook deze week heb ik technische problemen met alle 2 de nummers (buiten mijn eigen schuld om) waardoor ik bij 1 nummer niet bereikbaar ben en bij de ander onregelmatig. Gelukkig heb ik thuis nog 4 reserve mobieltjes en daar ga ik er nu 1 van activeren.

Normale mensen hebben alleen een plan B. Ik heb uit noodzaak altijd een plan B. C en D. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten